NOTD: Starboard

Een van de kleuren die ik het leukst vind om te dragen op m’n nagels is groen. Daarom wilde ik het volgende lakje super graag hebben.

Starboard is een groen lakje uit de Anchors Away collectie van China glaze. Dit lakje is een creme lakje en het is een prachtig donkergroene kleur. Met twee laagjes is dit lakje dekkend en het brengt ook makkelijk aan. China glaze heeft een dun kwastje, die ik persoonlijk erg handig vind om mee te werken. Het lakje zelf is ook niet te dun of te dik qua substantie. Ook qua houdbaarheid vind ik China glaze lakken erg fijn. Ik heb in Spanje wel 10 dagen met dezelfde lak rond gelopen en dan had ik alleen een beetje tipwear. Dit komt natuurlijk ook deels door de topcoat die ik erover heen gebruikte (Inm out the door).

Welk groen lakje vind jij het mooiste?

17 thoughts on “NOTD: Starboard

  1. Hmmm..deze kleur vind ik persoonlijk iets minder. Ik heb zelf Catrice Run Forest Run, die lijkt er een beetje op. Wel hele mooie lange nagels heb je 🙂

  2. heel leuk kleurtje!
    vind de lakjes van china glaze alleen niet zo fijn lakken helaas..
    (gelukkig maken de mooie kleuren een hoop goed!)

  3. Pingback: Watermeloen nagels | a1001addictions

Geef een reactie

