Am I Blue Or Green? VS. You Belong To Me

Tamara is weer terug uit Spanje, en dus werd het hoog tijd om onze stash eens naast elkaar te leggen.
In haar stash vond ik het lakje Am I Blue Or Green? van Catrice, welke mij heel erg deed denken aan een lakje uit mijn eigen stash; You belong To Me van Essence.

Ik besloot om deze lakjes eens naast elkaar te houden om te kijken hoe erg deze 2 lakjes op elkaar lijken;

In de flesjes lijkt het alsof You Belong To Me van Essence iets lichter is dan het lakje van Catrice.
Beide lakjes zijn creme lakjes en bevatten geen shimmer.
Het Catrice lakje bevat 10 ml. het Essence lakje bevat 5 ml. en is dus de helft kleiner.
Voor Am I Blue Or Green? betaal je €2,49, You Belong To Me kost €1.29. Dit scheelt dus ook bijna de helft, al zijn het beide natuurlijk budget lakjes.

Tijd om de lakjes naast elkaar te lakken;

Zien jullie enig verschil?
Wat mij betreft zijn deze lakjes bijna identiek aan elkaar. Am I Blue Or Green? is misschien iets blauwer dan You Belong To Me. Maar echt grote verschillen zijn niet te vinden.

Beide lakjes vond ik erg fijn lakken, allebei dekkend met 2 laagjes en redelijk snel droog.
Ik zou geen winnaar kunnen kiezen.

Hebben jullie dupe-lakjes in jullie stash?

21 thoughts on “Am I Blue Or Green? VS. You Belong To Me

  1. Haha ik zie Γ©cht geen verschil tussen de twee :p Ik heb zelf geen dupes, ik probeer altijd toch weer een kleurtje te nemen dat ik nog niet heb

  2. Ik heb Am I Blue Or Green en die vind ik echt geweldig! Ik heb hem al een paar keer gedragen. Ik wilde eigenlijk ook nog die van Essence kopen, maar nu er zo weinig verschil tussenzit laat ik die toch maar liggen.

  3. am i blue or green is net iets blauwer denk ik, als ik er een zou kopen zou ik daarom ook voor die gaan. toch is dit niet echt mijn kleur…

    • Ik probeer daar ook op te letten, maar soms maak ik mezelf wijs dat de kleur net iets anders is, terwijl het eigenlijk gewoon dezelfde kleur is xD

Geef een reactie

