Give me flowers

Toen ik terug was, rende ik als eerste naar m’n konad spulletjes. Ik had deze allemaal thuis gelaten, aangezien ik het toch te druk zou hebben. Ik heb dan ook alleen maar gewoon kleurtjes gedragen gedurende 6 weken. Hier wilde ik graag verandering in aanbrengen en ik heb dan ook meteen wat op m’n nagellak gestempeld.

Als basis heb ik een neon roze kleur van de Hema gebruikt. Met wit heb ik daar bloemen opgestempeld van de konad image plate s9.

Het is uiteindelijk een simpele, maar toch zomerse nail art geworden!

12 thoughts on “Give me flowers

Geef een reactie

