Top 10 award

Van Diana hebben we een award gekregen! Het is altijd leuk om een award te krijgen. Heel erg bedankt Diana!

Regels

  • Bedank de persoon van wie je de award hebt gekregen en link naar hun blog
  • Zet de top 10 award foto op je blog
  • Maak een lijst met je top 10 cosmetica
  • tag 10 andere bloggers
Top 10 cosmetica (willekeurige volgorde):
  1. Maybelline the Colossal: Mascara
  2. Sephora smoothing primer
  3. Bourjois healthy mix foundation
  4. Bourjois oogpotlood
  5. Catrice allround concealer
  6. China glaze He’s going in circles
  7. Opi What’s with the cattitude
  8. Catrice as lively as ever duo blush
  9. Inm out the door topcoat
  10. Kruidvat nail polish remover
Ik gebruik eigenlijk vrij weinig make up, alleen foundation en mascara. Heel soms doe ik ook nog blush op. De rest heb ik eigenlijk niet echt tijd voor en ik kan het ook niet zo goed.
Ik wil deze award aan de volgende blogs geven:
11 thoughts on “Top 10 award

Geef een reactie

