NOTD; Miss Piggy Reloaded

Toen Catrice haar nagellak assortiment vernieuwde was dit lieve roze kleurtje het eerste lakje wat in mijn mandje belande.
Mijn inmiddels aardig gegroeide stash is ooit begonnen met alleen maar roze kleurtjes, en nog steeds ben ik dol op roze lakjes.

Dit roze lakje met gouden shimmer kreeg de naam Miss Piggy Reloaded, een geweldige naam al zeg ik het zelf!

Helaas werkte de zon niet echt mee op de bloedhete dag dat ik deze foto maakte, de shimmer is hierdoor niet zo goed zichtbaar.
Ik heb van dit lakje 3 laagjes aangebracht op mijn nagels voordat het geheel dekkend was, droogtijd is zoals we gewend zijn van Catrice. Voor het hoogglans effect gebruikte ik mijn geliefde inm out the door topcoat, we zijn onafscheidelijk!

Dit zoete roze kleurtje doet me denken aan biggetjes en snoepjes, eigenlijk zou dit lakje nog een zoete geur met zich mee moeten dragen! Lijkt me de perfecte combinatie.
Miss Piggy reloaded is inmiddels uitgegroeid tot een van mijn favoriete lakjes van het moment.

Wat is jullie favoriete lakje van dit moment?

20 thoughts on “NOTD; Miss Piggy Reloaded

  1. Wauw, dat is echt een mooi lakje!
    Heb je misschien nog tips voor mij om je nagels zo mooi te laten worden als die van jou?

    xxx

  2. deze heb ik ook πŸ™‚ is het eerste lakje dat ik kocht van de verniewde collectie, vind hem wel heel mooi, maar helaas dekte hij niet zo goed als ik gehoopt had..

Geef een reactie

