Opgemaakt; Andrelon nachtwonder

Ik heb best wel last van droog haar. Vooral in de winter is het heel erg statisch. Ik vind het erg vervelend en daarom besloot ik Andrelon nachtwonder te proberen.

Hoe ziet het eruit?

Andrelon nachtwonder zit in een paarse fles met een inhoud van 100 ml. Met een pompje kan je de conditioner eruit pompen. Dit is erg hygiënisch en makkelijk in gebruik. De conditioner zelf is wit.

Hoe voelt het?

De conditioner zelf voelt een beetje vettig aan. Vooral als het net in het haar is gesmeerd, vind ik het wat viezig aanvoelen. Gelukkig trekt het redelijk snel in en dan voelt je haar gewoon normaal aan. De geur vind ik zelf wel lekker ruiken en blijft niet in je haar hangen.

Duurzaamheid van het product;

Ik gebruik zelf twee pompjes en ik heb redelijk lang haar. Je kan er wel een redelijk lange tijd mee doen. Zelf heb ik deze in ongeveer 3 maanden opgemaakt. Ik gebruik het product dan ook niet eerdere keer als ik m’n haar ga wassen. Je moet het product namelijk de avond voor je je haar gaat wassen in je haar doen en dan in de ochtend gewoon je haar wassen. Als ik half 8 naar school toe moet, heb ik geen zin om eerst m’n haar te gaan wassen. Het ligt dus aan m’n rooster hoe vaak ik dit product gebruik.

Zou ik dit product opnieuw kopen?

Ja ik zou dit product zeker opnieuw kopen! Ik vond het erg prettig in gebruik en samen met een gewone conditioner zorgde het ervoor dat mijn haar zelfs in de winter niet statisch was! Een ideaal product dus.

Andrelon nachtwonder kost €3,99.

8 thoughts on “Opgemaakt; Andrelon nachtwonder

Geef een reactie

