Pink nailart

Eventjes terug liet ik jullie al Princess For A Day van Catrice zien, dit lakje was voor mij de ideale basis voor een nailart.

Geinspireerd door de kleuren combinatie die Tamara gebruikte in de roosjes nailart, besloot ik om weer eens met plakband aan de slag te gaan.
Voor deze nailart lakte ik eerst 2 laagjes Princess For A Day op mijn nagels, dit liet ik goed drogen. Om de droogtijd te versnellen gebruikte ik een snel drogende topcoat.
Vervolgens gebruikte ik plakband om een schuine streep over mijn nagel te maken, het is belangrijk dat je de plakband eerst een aantal keren op je hand plakt zodat het niet meer zo goed plakt. Doe je dit niet, dan zul je waarschijnlijk de basiskleur er weer van af trekken.
Het gedeelte van mijn nagel zonder plakband, lakte ik met een laagje Just Married. Gebruik hiervoor een iets dikker laagje, dit lakje dekt wat minder goed.
Zodra je dit laagje hebt aangebracht op je nagels, haal je directΒ het plakband weer van je nagel.
Wederom pakte ik mijn sneldrogende topcoat, om het droog proces wat te versnellen.

Mijn konadset stond al een poosje onaangeroerd in de kast. Ik besloot deze onder het stof vandaan te halen.
Ik koos voor imageplate m24, en een zwarte stempellak. Ik stempelde de afbeelding op de scheidingslijn van de 2 kleuren nagellak. Hierdoor maakte ik de scheidingslijn iets minder hard, en maakte deze creatie helemaal af.

Op mijn middelvinger zie je het resultaat van ongeduld, het is dus belangrijk dat je de tijd neemt en de lakken tussendoor goed laat drogen.

Gebruiken jullie wel eens plakband voor een nailart?

20 thoughts on “Pink nailart

  1. Toen ik die methode probeerde trok ik de nagellak er weer af. Ben een hele avond zoet geweest…haha! Bedankt voor de tip om het stukje eerst even op je hand te plakken. Mooie nail-art! Erg leuk met het zwarte detail in het midden.

  2. Mooi!
    Ik heb het nog niet geprobeerd, nailart maken met plakband, maar ik ben dan ook maar een beginner als het op nailart aankomt en ik wil het zeker eens proberen! πŸ™‚

  3. Slim die tip van je om ervoor te zorgen dat de plakband niet meer kleeft. Ik heb het nooit gebruikt omdat ik dacht dat ik de nagellak eraf zou trekken πŸ™‚

  4. Ik houd van youw nail art.

    Ik heb eens ook maar niet met hetzelfde kleuren en met andere motif tussen de tweede kleuren.

    Het was heel gemakkelijke maar veel mooie.

Geef een reactie

