Wishlist

Een nagellak verslaafde kan nooit genoeg nagellak hebben. Veel mensen snappen niet dat ik nog steeds potjes nagellak wil kopen. Toch zijn er nog heel veel kleuren die ik wil hebben. Vandag laat ik jullie een aantal kleurtjes zien. Er staat alleen maar China glaze en OPI op mijn verlanglijstje. Juist omdat dit alleen maar via internet (voor een redelijke prijs) te bestellen is.

Van China glaze wil ik nog de volgende kleuren:

  • Dorothy who?
  • Recycle
  • For Audrey
  • Pool party
Ik ben vooral erg benieuwd naar For Audrey. Dit lakje is zo populair, dat ik wel benieuwd ben waarom iedereen het zo’n geweldige kleur vind. Pool Party lijkt me heel erg leuk voor in de zomer en ik heb nog helemaal geen neon kleurtjes.
Van OPI wil ik:
  • Mermaid’s Tears
  • Stranger tides
  • Princess rule!
Mermaid’s Tears lijkt me echt een prachtige kleur! Deze moet ik eigenlijk gewoon hebben!
Welke lakjes staan op jullie wishlist?
14 thoughts on “Wishlist

  1. Er staan leuke lakjes op je wishlist!! Ik ben eigenlijk ook wel weer toe aan nieuwe maar weet nooit wat ik wil bestellen 🙂 Princess Rule! heb ik zelf ook maar vind het jammer dat ie niet dekkend is, daar moet je echt een goede basislaag voor gebruiken!

  2. Mooie wishlist, op dit moment heb ik niet echt lakjes die ik wil hebben. Aankomende maand mag ik van mezelf geen lakjes kopen dus ik ben blij dat ik geen wishlist heb 😉
    x

  3. Zo uit m’n hoofd weet ik even niet welke nagellak ik nog graag wil, maar er zijn er een heleboel van OPI die ik graag zou willen hebben! Leuke wishlist heb je :).

  4. Leuke wishlist 🙂 Ik heb de Pirates collectie aan me laten voorbijgaan. Vond ze allemaal net niet speciaal of mooi genoeg. Ik heb hoog bovenaan een China Glaze lakje staan, Ruby red pumps. Verder niet echt iets speciaals momenteel 🙂

Geef een reactie

