Nageltattoo

Carola heeft al een keer laten zien hoe cool een gewone plaktattoo op een nagel kan zijn. Ik besloot dit ook een keertje te proberen. Kijk mee naar mijn resultaat.

Ik gebruikte deze tattoo. Hij is veel te groot voor op één nagel. Daarom knipte ik delen uit om te gebruiken. Helaas is mijn resultaat iets minder mooi als dat van Carola.

Ik heb ze iets te nat gemaakt en hierdoor zijn ze gescheurd. Een tip is dus dat je het niet té nat moet maken. Ik moet zeggen dat het in het echt wel iets beter uit ziet dan op de foto. Het resultaat zelf vind ik wel leuk geworden, alleen jammer dat het wat gescheurd is. Ik ga het zeker nog een keertje proberen en dan met iets minder water. Oefening baart kunst toch?

16 thoughts on “Nageltattoo

  1. Pingback: Bloemen tattoo | a1001addictions

Geef een reactie

