Review; Nivea waterproof oogmake-up remover

Mascara is voor veel vrouwen een onmisbaar beauty item. Zo ook voor mij, dagelijks voorzie ik mijn wimpers van een (of 2) laagjes waterproof mascara.
Natuurlijk gaat deze mascara er ‘savonds ook weer vanaf, het liefst zonder al te veel moeite.

Verwijdert waterproof oogmake-up en langhoudende lipstick. Beschermt de wimpers zonder een vettig laagje achter te laten. De milde formule hydrateert zachtjes de tere huid rond de ogen.

Dat zijn mooie woorden, ik testte voor jullie de waterproof oogmake-up reiniger van Nivea.

Hoe ziet het er uit?
De oogmake-up remover bevind zich in een witte simpele fles van 125 ml.
Op de verpakking staat duidelijk vermeld wat voor product dit is, en wat het product doet.
Tevens vermeld de verpakking dat dit product geschikt is voor elk huidtype, en geschikt is voor contactlensdragers.
De remover zelf heeft de structuur van een lotion en voelt niet vettig aan.

Hoe gebruik je het;
Achter op de verpakking staat hoe dit product te gebruiken; Bren aan op een watje en reinig zacht de oogcontouren. Goed ik denk dat iedereen wel weet hoe je een oogmake-up reiniger gebruikt.

Hoe voelt het;
Wanneer je de remover op een wattenschijfje schenkt, raad ik je aan het product eerst een beetje te verdelen. Ik doe dit zelf door het wattenschijfje even dicht te vouwen.
De remover zelf trekt niet direct in het wattenschijfje, wat ik een pluspunt vindt.
Deze waterproof oogmake-up remover doet wat het beloofd, het haalt mijn waterproof mascara er zonder problemen af en laat geen vettig laagje achter. Ik heb echt een hekel aan oogmake-up removers welke een olie laagje achter laten op je oog, dat is bij dit product zeker niet het geval.
Nadat ik mijn oog ontdaan heb van mascara voelt de huid rondom mijn oog niet droog of trekkerig aan en mijn huid is niet droog.

Conclusie;
Ik ben erg tevreden over dit product. Het komt zijn belofte na, voelt fijn aan op mijn huid en is ook nog eens zuinig in gebruik.
Met een flesje waterproof oogmake-up reiniger kan ik zo een aantal maanden vooruit.

12 thoughts on “Review; Nivea waterproof oogmake-up remover

  1. Hmm ik ben hier wel benieuwd naar. Ik heb altijd droge, rode plekjes na het schoonmaken van mijn ogen of ik zie wazig door de olie en ik vind het allemaal niks. 😛 Alleen die van Rituals werkt voor mij tot nu toe goed, maar die is ook best duur.

  2. Ik heb hem ook! Hij is zo fijn.
    Bij mijn vader heb ik een andere soort, en ik merk meteen verschil. ‘S ochtends kom ik er dan achter dat er nog een paar brokjes in mijn wimpers zitten en heb ik een miniscuul panda-effect.
    Ik heb mijn perfecte oogmake-up remover gevonden, hoor! (:

  3. Klinkt als een fijn product! Vanwege mijn wimperextensions mag ik helaas niet zomaar alles gebruiken, dan laten ze snel los. Vandaar dat ik mijn ogen altijd met gewoon water onder de douche schoonmaak. Dit werkt voor mij het beste.

  4. Hier ben ik benieuwd naar! Ik had een tijdje geleden de normale remover getest, en die was echt verschrikkelijk! Nu gebruik ik Diadermine waterproof oogmake-up remover, die is super!

  5. Klinkt erg fijn! Ik gebruik zulke removers meestal door ze eerst op een watje te doen, dan er een watje bovenop te leggen – aangezien je toch altijd iets te veel product erop doet en je met twee watjes je make-up beter weg krijgt, en het dan ervanaf te halen!

  6. Klinkt heel erg fijn!
    Ik gebruik momenteel een make-up remover van Yves Rocher maar daar ben ik niet zo tevreden over. Ik ga deze van Nivea in mijn achterhoofd houden wanneer mijn huidige flesje leeg is..

Geef een reactie

