Review; The Colossal mascara

Mascara is één van de producten waar ik eigenlijk altijd wel een andere van koop. Er zijn er zoveel op de markt dat ik eigenlijk gewoon altijd een nieuwe probeer. Deze keer was dat The Colossal van Maybelline. Ik heb gekozen voor de waterproof versie omdat ik eigenlijk altijd aan het eind van de dag met panda oogjes rondloop. Onbewust wrijf ik altijd in m’n ogen.

Het borsteltje is enorm groot! Ik vind hem zelf erg prettig werken. Hij scheidt m’n wimpers goed en dat is natuurlijk de bedoeling.

Rechts m’n oog zonder mascara en links met The Colossal van Maybelline op. Zoals je kan zien verlengt het mijn wimpers behoorlijk! Ook blijven ze redelijk goed gescheiden. Ook vind ik dat het redelijk goed blijft zitten. Aan het einde van de dag heb ik soms wat mascara onder m’n oog, maar het valt reuze mee.

Ik ben erg tevreden over deze mascara. Het verlengt m’n wimpers erg mooi en maakt ze ook goed zwart. Ik ben er zo tevreden over dat ik hem opnieuw heb gekocht!

The Colossal van Maybelline kost €13,99. Vaak wacht ik tot er een 1+1 aanbieding is. Deze acties zijn er regelmatig bij Kruidvat, Etos etc.

Welke mascara gebruik jij?

17 thoughts on “Review; The Colossal mascara

  1. Dat ziet er mooi uit, zeg! Deze mascara is inderdaad fijn, ik heb hem zelf ook al een aantal keer geprobeerd! Toch kom ik elke keer weer terug bij The False Lash Effect van Max Factor. Die kan je hier ook wel een beetje mee vergelijken, qua effect!

  2. Om nog even origineel te zijn: Wow. Dat is echt een goed effect!
    Ik gebruik zelf verschillende mascara’s, max volumne van de etos (die gebruik ik al jaren), een van catrice en de waterproof show time mascara van NYX. Hoewel ik niet echt ontevreden ben over die mascara’s vind ik deze zeker interessant om eens uit te gaan proberen!

Geef een reactie

