NOTD; Princess For A Day

Jullie kregen al een voorproefje van het lakje dat ik jullie vandaag ga laten zien in de roosjes nailart van Tamara.

Ik heb het over Princess for a day van catrice;

Dit lakje was echt mijn favoriete roze lakje afgelopen zomer! Toen de eerste herfstblaadjes door de lucht dwarrelden en de temperatuur langzaam daalde, is dit lakje in mijn nagellak-bak beland en heeft daar de koude lange winter moeten overleven.

Dit donkerroze crème lakje is vrij fel, in het echt iets feller dan op de foto. Princess For A Day lakt fijn, dekt in 2 a 3 laagjes en droogt vrij snel. Helaas heeft Catrice besloten om dit lakje uit haar assortiment te halen.
Om dit lakje nog wat extra glans te geven gebruikte ik mijn geliefde inm out the door topcoat.

Dit crème lakje is ideaal als basis voor een nailart, binnenkort laat ik jullie een nailart zien met dit lakje.

19 thoughts on “NOTD; Princess For A Day

Geef een reactie

