Panter konad

Full nail designs van konad vind ik lastiger om goed te stempelen. Toch probeer ik het zo en dan. M57 vind ik een hele leuke imageplate van konad. Deze pakte ik er dan ook bij en ik ging aan de slag!

Als basis gebruikte ik Rain polish van Eyeko. Dit is een licht blauwe lak en daarom gebruikte ik een donkerblauwe lak die ik vorig jaar in Spanje heb gekocht om de panter print er op te stempelen. Helaas zijn de full nail designs van konad voor lange nagels niet geschikt. Mijn ringvinger nagel was al te lang om helemaal bedekt te worden. Als laatst bracht ik een laagje inm aan om het design langer te laten zitten.

25 thoughts on “Panter konad

Geef een reactie

