Essence meet me @ Holographics Body oil

Een zijdezachte huid met een geheel nieuwe dimensie: de essence holografische body oil laat een heerlijke geur en subtiele glans achter in de perfecte holografische stijl.

Sinds een paar weken is de nieuwe L.E van Essence in de schappen van Kruidvat te vinden.
De naam van deze L.E; Meet me @ holographics deed ons allemaal meer verwachten dan dat we daadwerkelijk kregen, want zoals al zo vaak geschreven is, deze collectie is totaal niet holografisch.. Helaas!

Toch besloot ik van deze collectie de Holographic body oil mee te nemen, want zo’n holografische body oil leek me erg leuk voor de aankomende zomer.

 De verpakking;
De holografische body oil komt in een doosje, met venster. Hierdoor kun je zonder het product uit de verpakking te halen al zien wat voor product dit is.
De olie zit in een glazen flesje met zilvekleurige dop, de hoeken van het flesje zijn netjes afgerond. Dit product oogt zeker niet goedkoop. Een flesje holographic body oil bevat 85 ml.

Enig nadeel aan de verpakking is dat de opening vrij groot is, waardoor er vrij veel product in een keer uit het flesje komt. Voorzichtigheid is dus de boodschap.

De olie zelf is erg vloeibaar, heeft een hele lichte geur. De geur zelf is niet overheersend of vervelend aanwezig, ik vind het een prettige geur, De geur van dit product blijft niet lang hangen.

.

 Zoals je kunt zien bevat de olie micro glitters. Zo net uit de fles lijkt het erg veel.
Aangeraden wordt om de olie voor gebruik goed te schudden. Dit is zodat de glitters goed loskomen van de bodem en mooi verdeeld worden over de olie

Wanneer je de olie uitsmeert blijft er een subtiele glans achter op de huid, de glitters zijn alleen nog te zien in de zon.

Zeker voor de zomer is dit een leuk product. Het geeft een mooie glans aan je huid, zeker op een zon gebruinde huid zou deze olie prachtig staan. Je zou dit product kunnen aanbrengen op je armen, benen en decolleté. De verpakking vermeld dat dit product niet geschikt is voor het gezicht.

 

De essence holographic body oil is voor €3.99 te koop bij kruidvat. De body oil maakt deel uit van de meet me @holographics collectie welke mei/juni in de winkels ligt.

Wat vinden jullie van deze collectie? Hebben jullie producten uit deze collectie?

15 thoughts on “Essence meet me @ Holographics Body oil

  1. Ziet er wel mooi uit zo op je huid, maar ik zou hem zelf niet kopen! Ik ben niet zo weg van deze collectie, ik heb de nagellakjes, maar verder niks.

  2. Ziet er mooi uit! Ik heb niks van deze collectie omdat ik er allemaal slechte dingen over gelezen had, maar deze ga ik misschien nog wel kopen 🙂

  3. ziet er prachtig uit! helaas ligt die LE bij ons nog altijd niet in de winkels, grrrrrrr… eigenlijk heb ik hem ook niet echt nodig, ik heb al een glitterbodylotion uit TBS! 😉
    x

  4. Toen ik deze collectie zag wilde ik deze eigenlijk niet kopen… Ik vroeg me af wanneer ik dit zou gaan gebruiken.. 😛 Of kun je het ook als bodylotion gebruiken? Is hij verzorgend?

Geef een reactie

