NOTD: Just married

Just Married is een lakje van Catrice dat één van de eerste lakjes was wat ik kocht. Ik zocht namelijk naar een licht roze kleur en die van Catrice leek me perfect! Ik heb hem ook met veel plezier gedragen en vind het een prachtige kleur.

Just married is een licht roze kleur met een zilveren shimmer. Ik had drie laagjes nodig om het helemaal dekkend te krijgen. Droogtijd is gewoon goed en ik heb inm erover gesmeerd. Met topcoat blijft het zeker 5 dagen goed zitten zonder chips.

Ik vind dit een heel mooi kleurtje. Doordat ik zelf een vrij lichte huid heb, is dit kleurtje vrij nude. Een minder opvallend kleurtje wil ik ook wel eens!

20 thoughts on “NOTD: Just married

  1. Blijft 1 van mijn favoriete Catrice lakjes 🙂 heb er vorige zomer erg veel complimentjes over gekregen zelfs. Wel jammer dat hij zo slecht dekt :s

  2. Wauw hij staat je echt super goed! Ik heb hem zelf ook (en geswatched) en toen was hij zo lelijk… Komt vast door mijn korte nagels haha 😉

Geef een reactie

