Collective shoplog

Vandaag heb ik weer eens een shoplog voor jullie, en wel een collective shoplog.
De laatste tijd koop ik telkens maar een paar dingetjes, wat ik dan weer net niet genoeg vond voor een shoplog.
Ik heb nu het een en ander bij elkaar geraapt om aan jullie te laten zien;

Ik begin met de “verzorgingsproducten”. Natuurlijk kocht ik weer allemaal dingetjes die ik eigenlijk niet echt nodig had, maar ik geloof dat we daar allemaal wel eens last van hebben.

Bij het kruidvat lag de nieuwe LE van Essence in de schappen. Eigenlijk viel alles uit deze lijn me toch een beetje tegen, maar ik was wel erg benieuwd naar de body oil (€3,99) en besloot deze mee te nemen.
In de kortingsbak kwam ik nog een pocket brush (€0,65) tegen van de you rock collectie, dit leek me wel handig voor in mijn tas of straks op vakantie voor op het strand of iets dergelijks.
Ook kwam ik nog de essence my skin reiningingsdoekjes in lime&cucumber (€1,-) tegen,deze wilde ik ook wel eens proberen.
Over de cacoa butter van palmers (€4,99) had ik goede dingen gehoord, dus ook deze belande in mijn winkelmandje.

Bij de hema kwam ik een super cute Jip&Janneke zakspiegeltje (€2,25) tegen, mijn vorige zakspiegeltje was ik kwijt dus dit is een goede vervanger. Het spiegeltje heeft een gewone en een vergrotende spiegel.
Ik kocht ook nog twee gezichtsmaskers (€1,50 p.s), waarvan er 1 niet op de foto staat.

Een poosje terug las ik iets over een spray van the bodyshop, welke je op je kussen spuit voor je gaat slapen.
Deze deep sleep dreamy pillow & body mist (€15,-) is ter bevordering van een goede nachtrust en belooft dat je hierdoor rustiger slaapt, makkelijker in slaapt en uitgerust wakker word.
Over White musk (€15,-) van the body shop had ik ook al zoveel gelezen op andere blogs, dat ik dit eau de toilette niet kon laten staan. De verkoopster bij the bodyshop vertelde me dat the body shop 35 jaar bestond, en daarom kreeg ik 35% korting op de White musk, altijd leuk!
Ik weet niet tot wanneer deze actie geldig is, dus mocht je van deze actie willen profiteren doe dit dan snel!

Bij van Haren kocht ik deze ballerina’s (€16,90). Gewoon lekker simpel, voor de zomer of voor mijn werk. Ik heb met ballerina’s altijd een beetje een haat-liefde verhouding. Ik vind ze altijd erg leuk, maar het is me nog nooit gelukt om een paar te vinden waarvan ik geen wondjes op mijn voeten krijg. Ik hoop dat dit het eerste paar is waarmee dat dus niet zo is, anders verdwijnen ze waarschijnlijk bij de rest onder mijn bed.

En als laatste kwam ik bij de H&M dit leuke zomerjurkje (€9,95)tegen.
Lekker simpel en heerlijk voor op vakantie voor over je bikini naar het strand. Bloemetjes zijn deze zomer helemaal goed, dus besloot ik dit jurkje mee te nemen.  Dit jurkje was er in 2 kleuren, en ik heb nu spijt dat ik ze niet gewoon allebei heb meegenomen.

Dit waren mijn aankoopjes van de afgelopen tijd.
Hebben jullie de laatste tijd nog leuke dingen gekocht? 

19 thoughts on “Collective shoplog

  1. Leuke koopjes! Ik ben ook wel benieuwd naar die Body Oil van Essence maar heb m nog nergens zien liggen (heb ook nog niet actief ernaar gezocht). Laatste tijd niet veel meer gekocht maar wel gekregen en gewonnen 🙂

  2. Wat een leuke aankopen! Ik ben wel benieuwd naar de deep sleep dreamy pillow & body mist! Zou je die binnenkort willen reviewen? En wat leuk, dat je de white musk parfum met korting kreeg 🙂

  3. leuke shoplog, vind echt alles leuk! die ballerina’s en dat kleedje zijn prachtig! en dat maskertje van de hema lijkt me erg fijn 😉 helaas ligt die nieuwe lijn van Essence nog niet bij ons in het kruidvat, ik zou er juist graag wat van kopen! en ik heb een vraagje voor je; waar heb je die cocoa butter van palmers gehaald? Verkopen ze die in het kruidvat?? Dankjewel!!
    x

  4. Lekker geshopt volgens mij 🙂
    En ik zag je reactie op mijn blog hahah, maar meestal lak ik ze niet mee maar soms gaat dat niet helemaal goed en pulk ik het er later weer af. Maar bedankt voor je reactie!

    ps. Elkaar volgen op bloglovin? 🙂

  5. Toevallig heb ik zaterdag ook dat maskertje gekocht van de HEMA, moet hem nog wel gaan testen! Erg cute ballerina’s ook, hoop dat ze fijn lopen!! 🙂

Geef een reactie

