Tamara’s stash deel 3

Vandaag heb ik het laatste deel van mijn stash voor jullie. In dit deel krijgen jullie vooral merken te zien waarvan ik niet zo heel veel lakjes heb. Dit is dus alles wat overbleef.

Barry m

Lemon icecream | crackle | strawberry icecream | Pure turqouise | Navy

ELF

Coral | Burgundy | White | Pearl pink | Berry pink

Nfu oh 54 | Nfu oh 56 | Nfu oh 38 | Janet

Eyeko rain polish | Eyeko vampira polish | WIC Ankara | WIC Kingston | MNY 761

Essence

Nothing else metals | Copper rulez | Fatal | Purple diamond | Where’s the party

Color Club revvvolution | Hema | Hema | Hema | Spaanse nagellak onbekend merk

Rimmel black pearl | Gosh Magic star | Manhattan 109 | Essence Carrie | Essence Mr Big

Opi What’s with the cattitude | Miss sporty Metal shine | Wild&more 98 | Rotana | Essence under water love

Hier staan nog een paar vergeten Catrice lakjes op

Catrice Blue’s brother | Catrice I sea through you | Blaze Spiced lime to blackberry | Rimmel?? | Catrice Indian Cashmere

Zo dit was mijn hele stash. Een aantal lakjes heb ik echt al heel erg lang. In totaal heb ik 87 lakjes. Dat vind ik nog best wel meevallen!

Hoeveel lakjes hebben jullie?

17 thoughts on “Tamara’s stash deel 3

  1. Leukkk! Die flesjes van Nfu Oh zijn zo mooi! Toen ik laatst mijn nagellak telde, had ik er 84. Nu heb ik er denk ik bijna 90, ongeveer.

  2. Mooie lakjes en lekker veel! šŸ™‚
    Mijn stash is zich ook steeds meer aan het uitbreiden dus zal er binnenkort ook eens fotos van maken.

Geef een reactie

