NOTD; Irreplaceable

Sinds Essence haar nagellak assortiment vernieuwde, had ik al een aantal lakjes op mijn wishlist staan.
Naast mijn verslaving voor blauwe lakjes, heb ik ook een zwak voor bruine en beige/taupe kleurige lakjes. Zo kon het dus ook niet anders dan dat ik Irreplaceable aan mijn stash zou toevoegen.

Mijn ringvinger nagel vond dat het allemaal genoeg was geweest, en besloot vanuit het niets geheel af te scheuren. Mijn excuses dus voor het “stompje” op mijn ringvinger.

Irreplaceable is een beige/taupe kleurig lakje welke gouden glitters bevat.
Deze gouden glitters zorgen voor een prachtige gouden gloed over de nagels, dat maakt dit lakje zo speciaal.
Zelfs in de schaduw zie je de gouden gloed over de nagels.

De vernieuwing van het assortiment van Essence heeft de lakjes zeker goed gedaan. Ook dit lakje was zeer snel droog, wat erg prettig is. Op deze swatch foto draag ik 2 laagjes Irreplaceable, eventueel zou je nog een derde laagje kunnen aanbrengen voor een wat meer dekkend effect.

15 thoughts on “NOTD; Irreplaceable

Geef een reactie

