Tamara’s stash deel 2

Vandaag ga ik verder met het laten zien van mijn nagellak collectie. Een van de fijnste merken van nagellak vind ik toch wel China Glaze. Helaas is het merk alleen via internet te verkrijgen (naar mijn weten) en daarom staan er nog veel lakjes van dit merk op mijn wishlist! In totaal heb ik 13 lakjes van dit merk.

Midnight mission | Beauty and the beach | Fairy dust | Ruby pumps

Lavender Lingo | Go go pink | Bare if you dare | QT

Phat santa | Party hearty | Jolly holly | Starboard

He’s going in circles

Wat is jullie favoriete China glaze lak?

17 thoughts on “Tamara’s stash deel 2

  1. Mooie kleurtjes heb je! Ik zou heeeeeel graag Ruby Pumps willen hebben..hihi! Heb toevallig op Ebay High Voltage gekocht (knalroze). Mijn eerste China Glaze lakje, dus ben erg benieuwd!

Geef een reactie

