NOTD; Miracle Heaven

Al direct na het zien van de eerste persfoto’s van de Enter Wonderland collectie van Catrice, wist ik dat ik dat ik het blauwe lakje van deze collectie hoe dan ook aan mijn stash moest toevoegen.

Omdat de kruidvat hier in het dorp altijd enorm traag is betreffende L.E’s van Catrice besloot ik op pad te gaan en scoorde dit lakje bij de trekpleister.

Dit lakje heeft een enorm leuke verpakking, ik word al vrolijk wanneer ik naar het flesje kijk.
Het lakje zelf maakt mij nog vrolijker, dit is namelijk al dekkend in één laagje.
Wel lakt dit lakje wat streperig en ik besloot daarom nog een tweede laagje aan te brengen. Droogtijd van dit lakje is enorm goed evenals de glans. Ik heb hier geen topcoat gebruikt.

Omdat dit lakje uit de L.E Enter Wonderland lijn komt, is deze helaas maar tijdelijk verkrijgbaar. Misschien kun je dit lakje nog vinden in een kortingsbak bij de kruidvat/trekpleister.

16 thoughts on “NOTD; Miracle Heaven

  1. Wauw, deze is echt mooi! Daar heb ik nooit bij stilgestaan, ik vond het niet zo’n bijzonder kleurtje. Maar als ik ‘m zo zie op je nagels vind ik hem wel echt mooi!

Geef een reactie

