NOTD; Mellow Yellow

Geel is dé trend voor deze zomer, vele nagellak merken voegen een geel lakje toe aan hun collectie.
Essence nam in haar nieuwe collectie een zacht pastel geel kleurtje op; Mellow Yellow.
Ik begin gele lakjes steeds leuker te vinden en besloot daarom een budget-proof lakje mee te nemen;


Sinds Essence haar collectie vernieuwde ben ik steeds meer te spreken over de colour&go lakjes van dit budget merk.
Er zijn vele verschillende leuke kleurtjes in het assortiment opgenomen en ze beloven ook nog eens sneldrogend te zijn, wat willen we nog meer?

Mellow Yellow is een zacht geel kleurtje, wat erg leuk is voor in de zomer.
Op deze swatch foto heb ik dit lakje al 3 dagen op, wat betekend dat de houdbaarheid van dit lakje vrij goed is.
Het heeft zelfs een werkdag overleefd zonder één chip.
Dit lieve gele kleurtje dekt in 2 laagjes, maar omdat het lakje iets streperig lakte, heb ik nog een 3e laagje aangebracht voor een egaal effect.

De droogtijd van dit lakje was erg goed, ondanks de 3 laagjes die ik nodig had was dit lakje redelijk snel droog.

Wat vinden jullie van gele nagellak?

Vandaag hebben we onze eerste blog-mijlpaal bereikt; dit is namelijk het honderdste blog-bericht!
Ik kan jullie verklappen dat er nog vele blog-berichten zullen volgen.

17 thoughts on “NOTD; Mellow Yellow

  1. Ik heb hem vorige week ook net gekocht! 🙂 Ga er ook nog wel een review over schrijven. Dus ben beniewd of die bij mj ook zo lang blijft zitten!

  2. Proficiat met het honderste blogbericht! 🙂 Ik vind de kleur, ondanks dat ik geel nog een beetje moeilijk draagbaar vind, toch erg mooi op je nagels staan! Misschien toch maar eens me eraan wagen!

  3. Mooie kleur! Lekker pastelgeel-achtig, dat vind ik mooier dan echt neongeel. Ik heb ook een aantal gele lakjes, maar ik draag ze bijna nooit, ik gebruik ze meer voor nail-art bijv.

  4. Pingback: Day 3: Yellow nails | a1001addictions

Geef een reactie

