Roosjes nail art #2

De vorige keer vond ik mijn roosjes nail art wel goed gelukt. Daarom leek het me tijd om het nog een keertje te maken alleen dan met andere kleuren.

Als basis heb ik Just married van Catrice gebruikt. Daarna heb ik met tape een stukje met Princess for a day van Catrice gelakt. Voor de roos zelf heb ik Lavender Breeze van Catrice en What’s with the cattitude van OPI gebruikt. Voor de blaadjes heb ik Starboard van China glaze gebruikt. De bloemen heb ik op dezelfde manier gemaakt als de vorige keer.

Deze variant vind ik erg leuk en ik denk dan ook dat ik nog wat meer ga experimenteren met roosjes.

26 thoughts on “Roosjes nail art #2

  1. Superlief gedaan! Ik ga meteen op zoek naar je vorige creatie, wil graag weten hoe je die roosjes hebt gemaakt!

  2. Wauw, wat mooi zeg! Oh, bij ons ligt er nog best wel wat van Enter Wonderland. In Utrecht liggen ze volgens mij ook nog wel. 🙂
    x

  3. Pingback: Pink nailart « a1001addictions

  4. Pingback: Roosjes tutorial « a1001addictions

Geef een reactie

