Review; False lash effect mascara

Tijdens de 50% korting actie van de kruidvat, greep ik mijn kans om een nieuwe mascara uit te proberen.
Ik voegde de False lash effect mascara, in de waterproof variant van maxfactor  aan mijn stash toe.

Inmiddels heb ik deze mascara al een poosje gebruikt en vond ik het tijd worden om mijn mening over deze mascara met jullie te delen.

Maxfacor belooft het volgende;

Waarom zou je valse wimpers gebruiken als je hetzelfde effect met je eigen wimpers kunt bereiken? De nieuwe False Lash Effect Mascara verdubbelt de omvang van je wimpers zodat je hetzelfde effect krijgt van valse wimpers, zonder al het gedoe. Het geheim zit hem in de wimpervergrotende combinatie van het grootste borsteltje van Max Factor ooit met de gepatenteerde Liquid Lash technologie. Onze grootste borstel ooit brengt elk volume laagje in één keer van de basis tot het topje van je wimpers aan. Zonder klontjes! Voor lange, volle, gelifte wimpers die gegarandeerd opvallen. Het resultaat: 100% impact. 100% echt.

Groot is het mascara borsteltje zeker!
Toen ik deze mascara net gebruikte, moest ik dan ook erg wennen aan de grootte van het borsteltje.
Vooral bij het aanbrengen van mascara op mijn onderste wimpers leverde dit nog al eens problemen op, met als resultaat; mascara all over the place. Niet echt de bedoeling dus, inmiddels ben ik er aan gewend en heb ik geen problemen meer met dit mega borsteltje.

Deze mascara belooft de omvang van je wimpers te vegroten en geeft hiermee hetzelfde resultaat als wanneer je nepwimpers zou gebruiken.
De mascara belooft niet te klonteren, en hier sluit ik me volledig bij aan. De mascara klonterd niet en ik heb inderdaad het idee dat deze mascara mijn wimpers verlengd.

Conclusie; 

Zoals je op de foto kunt zien, scheidt deze mascara mijn wimpers goed en maakt ze langer.
Ook geeft deze mascara mijn wimpers meer volume, waardoor ze voller lijken.
Het grote borsteltje is eventjes wennen, maar eenmaal gewend is dit geen obstakel meer.

Oke de belofte dat deze mascara hetzelfde effect zou geven als valse wimpers is misschien een beetje overdreven, maar welke mascara doet dit nou eigenlijk wel?

De mascara belooft waterproof te zijn, en dat is hij dan ook.
Je kunt met deze mascara best door de regen fietsen, zonder dat je direct panda-ogen hebt.
Na douchen of zwemmen met deze mascara plakken de wimpers wel aan elkaar en zijn er toch wat mascara restjes onder het oog te vinden.

Al met al ben ik toch zeer tevreden over deze mascara.

Maxfactor False Lash Effect mascara is te koop voor €16,99.

16 thoughts on “Review; False lash effect mascara

  1. wat een goed review. en wauuw wat een mooi resultaat. die lijkt me echt heel erg fijn! Ik hou juist van grote borsteltjes.

  2. Mooie resultaat! Ik ben ook erg benieuwt naar deze mascara maar allen verkoop ze hem nog niet bij ons in het kruidvat ;s

  3. Dit is echt mijn alltime-favorite mascara! Hij is echt ontzettend fijn (vind ik!) Als je gewend bent aan het borsteltje werkt het ook gewoon heel snel en prettig. Goeie review!

  4. Ik ben dolll op Mac Factor! En ik kan niet meer zonder van die grote, dikke borsteltjes. Max Factor, CoverGirl, mijn favorieten!

  5. Pingback: In mijn toilettas op vakantie; | a1001addictions

Geef een reactie

