Tag; Show your screen

Afgelopen week ontving ik van Joyce de show your screen tag.

De bedoeling van deze tag is dat je;

  • Een printscreen van jouw bureaublad plaatst
  • Je geeft een korte toelichting over de achtergrond
  • Je geeft een korte toelichting over de programma’s die je gebruikt
  • Je geeft deze tag door.
Simpel toch?
Laten we beginnen;
Allereerst de achtergrond;
Deze heb ik eigenlijk pas veranderd. Hiervoor had ik heel lang een plaatje van een geel sullig kijkend beertje.
Nu het weer buiten het zonnetje zich steeds meer laat zien, vond ik het tijd worden om de zomer op mijn beeldscherm te voorschijn te halen.
Ik keek wat rond op google, en vond deze prachtige zomerse afbeelding.
Afgelopen november was ik op vakantie in Egypte, dit hotel had ook een enorme steiger vanaf het strand dus deze afbeelding doet me daar wel een beetje aan denken.
   
De programma’s;
Ook deze heb ik heel toevallig net opgeruimd. Een keer in de zoveel tijd vind ik het tijd worden om mijn bureaublad eens grondig op te ruimen. Van plaatjes tot word-documenten plaats ik standaard op mijn bureaublad zodat ik iets makkelijk terug kan vinden. Tot het me te vol wordt, dan ruim ik alles op en laat een enkel programma staan 🙂
Je ziet het prullenbak icoontje; Spreekt voor zich.
Vuze snelkoppeling; Dit is mijn download programma.
Lexmark image studio; programma hoort bij mijn printer, geen idee wat ik er eigenlijk allemaal mee kan.
Itunes; Spreekt ook voor zich.
Empowering technology; Ik heb eigenlijk geen idee wat ik er mee kan, en waarom dit nog op mijn bureaublad staat.
Norton internet security; Verlopen anti virus
Google Chrome; Mijn standaard internet browser, Internet Explorer gebruik ik al een tijdje niet meer had hier wat problemen mee.
PhotoFiltre; Dit programma heb ik er pas opgezet op aanraden van Tamara. Ik moet alleen nog eventjes uitvogelen hoe het precies werkt.
Aan de rechterkant van mijn bureaublad zie je de datum, tijd en de temperatuur van de dichtsbijzijnde grotere plaats in de buurt.
Ik geef deze tag door aan de volgende mensen;
Femke, Nyria, Lotte, Giuditta en aan Charille en Carmelita
17 thoughts on “Tag; Show your screen

  1. Leuk dat je me hebt getagd! Ga ik meteen een artikel over maken, die zal binnenkort wel verschijnen.

    En inderdaad een hele mooie achtergrond! Prettyyyy!

Geef een reactie

