NOTD: QT

Vandaag heb ik weer een holografisch lakje voor jullie.

China Glaze QT is een roze holografische lak die dekt in 2 dunne laagjes. De droogtijd is ook super snel, zoals we gewend zijn van holografische lakken.

Persoonlijk vind ik dit echt een schitterend kleurtje. Vooral in de zomer zal ik deze lak veel gaan dragen. Als de zon erop schijnt is het holografische effect heel goed te zien. Het feit dat het een mooi kleurtje is en dat het zo snel droogt maakt het voor mij echt een top lak!

Wat is jullie favoriete holografische lak?

28 thoughts on “NOTD: QT

  1. Wauw, dat is een heel mooi lakje 😀
    Ik heb zelf geen holografische maar ze zien er altijd zo mooi uit.
    Safari lakjes zijn ook niet echt bekent, maar je kunt ze volgens mij wel kopen in van die afro winkels of budget winkels 🙂

  2. wauwauwauw! Dat is praachtig! Hmm.. misschien moet ik toch eens een paar china glaze lakjes aanschaffen.. Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit? Chipt het snel?

  3. Pingback: Tamara’s stash deel 2 « a1001addictions

  4. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

