Opgemaakt; Nivea verzachtende reinigingsdoekjes

Voor het reinigen van mijn gezicht gebruik ik altijd reinigingsdoekjes, ik heb al verschillende merken geprobeerd. Dit maal heb ik de reinigingsdoekjes van nivea opgemaakt.

Reinigt gezicht, hals en ogen mild, snel en gemakkelijk en tast de natuurlijke vochtbalans van de huid niet aan.

Hoe ziet het er uit?
De reinigingsdoekjes zitten in een afsluitbare plastic verpakking. Op deze verpakking staat het merk, ingredienten en hoe dit product te gebruiken.
De doekjes zelf voelen vrij stevig, maar toch zacht aan. De doekjes hebben een typische nivea geur.

Hoe voelt het?
De doekjes zijn vrij stevig van structuur, maar voelen op de huid erg zacht aan. De doekjes zijn niet te dik en niet te dun, perfect eigenlijk.
Nivea belooft dat je huid is ontdaan van onzuiverheden, make-up en waterproof mascara en zacht aanvoelt.
Mijn huid voelt na gebruik van deze doekjes ook zeker zacht aan en is niet rood of geïrriteerd, zeker geschikt voor een gevoelige huid dus.
Of deze doekjes ook echt waterproof mascara op een milde wijze verwijderen heb ik niet getest, hier gebruik ik een oogmake-up remover voor. De doekjes halen wel de laatste restjes mascara van mijn ogen af.

Duurzaamheid van het product;
Een pakje verzachtende reinigingsdoekjes bevat 25 stuks, bij dagelijks gebruik doe je hier dus 25 dagen mee.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ja! Na al velen verschillende soorten en merken reinigingsdoekjes te hebben gebruikt, heb ik eindelijk de reinigingsdoekjes gevonden die mijn huid niet irriteren.
Ik heb vaak dat de huid net onder mijn ogen wat branderig aanvoelt na gebruik van reinigingsdoekjes, maar daar had ik met deze doekjes absoluut geen last van.
Wanneer je een gevoelige huid hebt kan ik je deze doekjes dan ook zeker aanraden!

Nivea verzachtende reinigingsdoekjes zijn te koop voor € 3,99 bij de drogist.

12 thoughts on “Opgemaakt; Nivea verzachtende reinigingsdoekjes

  1. Ze klinken erg fijn! Ik gebruik nooit doekjes, maar ik vind ze wel fijn om mee te hebben op reis. Ik ga ze denk ik wel een keer kopen, altijd handig om te hebben! 😀

Geef een reactie

