Flower nail art

Bloemetjes zijn één van de makkelijkste nail art om te maken. Ook is het erg leuk voor in de lente en de zomer! Daarom vind ik het altijd leuk om te experimenteren met bloemetjes.

Als basis heb ik Berry pink van Elf gebruikt. Daarna heb ik met een zwarte nagellak een streep getrokken over m’n nagel. Met Lavender Breeze van Catrice heb ik vijf stipjes gezet, die ongeveer in een bloemvorm staan. Met mr. big van Essence heb ik ten slotte een stip in het midden gezet. Et voila, de nail art is klaar. Dit is erg simpel om te maken en staat erg leuk!

16 thoughts on “Flower nail art

Geef een reactie

