Spam je blog!

De titel zegt het eigenlijk al, vandaag is het toegestaan; Jullie mogen je blog spammen!
Normaal gesproken wordt het niet zo gewaardeerd wanneer je je blog-link in je reactie achter laat, maar vandaag is dit juist de bedoeling!
Laat in de comments de link van je blog achter zodat ik en andere bezoekers jouw site ook eens kunnen bezoeken, geef hierbij een korte omschrijving waar je blog over gaat.
Op het www zijn zoveel verschillende beautyblogs te vinden en het is altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken dus grijp je kans om wat nieuwe bezoekers op je site te krijgen.

Ik zal van iedereen die een reactie achter laat de blog bekijken, want ook ik vind het erg leuk om nieuwe blogs te ontdekken!

Het kan zijn dat jouw reactie misschien niet door het spamfilter komt, ik zal mijn best doen zodat alle comments geplaatst worden.

34 thoughts on “Spam je blog!

  1. Oh wat lief! ^_^ โ™ฅ

    Mijn beautyblog = http://www.ohfashion.nl
    Ondanks de naam, blog ik toch het meeste over (budgetproof) make-up, tips over beauty, en een hoop cuteness. Een beetje Hello Kitty meets beauty! ^_^ (of andersom, hihi)

    โ™ฅ

  2. Mijn blog is:
    c-loveyourlife-c.blogspot.com
    Je kunt hier vooral dingen lezen over beauty en make-up
    Ik doe het samen met een vriendin ๐Ÿ˜€

  3. Je bent al een vaste bezoekster op mijn site, maar misschien zijn jullie lezeressen nog nooit langsgekomen! Mijn persoonlijke beautyblog Pretty Brilliant is een jonge, eerlijke en gezellige plek op het web, waar je terecht kunt voor oprechte reviews, The Summer Series, scoops, swatches en meer! Kom zeker eens langs op http://www.prettybrilliant.blogspot.com/

Geef een reactie

