NOTD: Burgundy

Elf is een budget merk met veel producten die maar €1 kosten. Toen ik de hoeveelheid lakjes zag, kon ik dan ook niets anders dan er een paar bestellen. Ik heb er in totaal 5 besteld en ik moet eerlijk bekennen dat ik ze niet zo vaak pak.

Burgundy is een kastanje bruine kleur met een gouden shimmer. Dit is een uniek lakje in mijn stash. Ik heb echt geen andere kleur die erop lijkt. Dit lakje is in twee laagjes helemaal dekkend. De droogtijd vind ik ook goed en de houdbaarheid is ook redelijk. Vooral als er een topcoat overheen aangebracht word.

Voor €1 vind ik de kwaliteit van de Elf lakjes echt prima. Ik houd toch maar een aantal dagen hetzelfde lakje op. Deze kleur vind ik ook nog wel leuk. Er is één kleurtje dat ik wat minder vind, maar voor €1 vind ik dat niet erg. Ik kan de Elf lakjes wel aanraden! Voor €1 zijn het leuke kleurtjes.

Elf cosmetica kan besteld worden op www.eyeslipsface.nl.

12 thoughts on “NOTD: Burgundy

  1. Ik vind dat de kleuren van de nagellak niet zo goed overkomen met de kleuren in het echt, heb jij dat ook? Anyways, dit is wel een mooi kleurtje hoor!

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

