I’m blue ba da ba dee da ba dye

Van de week liet ik jullie pure turquoise van Barry M zien, al een prachtig lakje op zich.
Vandaag laat ik jullie de nailart zien welke ik op dit lakje maakte, kijken jullie mee?

Ik besloot om een full nail design op dit lakje te stempelen.
Ik maakte hiervoor gebruik van de large imageplate, welke ik laatst via ebay bestelde.
Op deze plate staan enorm veel verschillende afbeeldingen en ik koos ervoor een afbeelding te gebruiken welke ook op imageplate m51 van konad staat.
Deze afbeelding stempelde ik op mijn nagels met de konad special polish in de kleur blauw.

Ik moet eerlijk zeggen dat het stempelen met de big imageplate me enorm is meegevallen! Ik had verwacht dat het wat lastiger zou zijn om deze designs goed op je stempel te krijgen, maar ik hoefde niet veel harder te drukken dan bij een konad plate.

Op de nailart die ik maakte zijn natuurlijk enorm veel variaties mogelijk, je kan deze creatie eigenlijk wel met iedere kleur maken die je zelf leuk vind.

Wat vinden jullie van deze nailart? Gebruiken jullie vaak full nail designs?

15 thoughts on “I’m blue ba da ba dee da ba dye

  1. Ziet er heel erg mooi uit! Je kunt toch niet zomaar elke nagellak op de konad-stempels gebruiken of wel?

    Dankjewel voor je reactie trouwens!

    • Niet alle lakjes zijn geschikt om mee te stempelen.
      Een aantal lakjes waavan wij weten dat je er ook mee kunt stempelen staan onder het tabblad stempellakken op de site.

Geef een reactie

