Mijn nieuwe liefde

Ik heb jullie al eerder verteld over mijn favoriete topcoat; inm out the door. Deze topcoat gebruik ik elke keer nadat ik mijn nagellak heb aangebracht. Aangezien ik behoorlijk vaak van nagellak wissel ging mijn potje behoorlijk snel leeg. Ik had al eerder besloten dat ik een grote fles inm wilde. De nagellak verslaving zal wel blijven en een grote fles gaat nou eenmaal langer mee.

Deze fles bestelde ik op Ebay bijΒ deze verkoperΒ voorΒ $24.50. Er zit 73 ml in het flesje, dus ik denk dat deze wel eventjes mee zal gaan. Het stokje is ook wat langer, daarom is het makkelijker om er topcoat uit te krijgen. Dit is vooral handig als er nog maar een klein beetje in zit.

Vrienden en familie die dit potje zien, kunnen haast niet geloven dat het een potje nagellak is. Hun reacties zijn erg grappig om te zien. Ik ben er blij met mijn mega fles inm. Ik kan het goed gebruiken!

14 thoughts on “Mijn nieuwe liefde

  1. Dit is ook mijn favoriete topcoat! Hij droogt zo lekker snel πŸ™‚ Haha leuk zeg, die grootte van de fles! Die zou ik ook wel willen.

  2. Pingback: Tag; Nailpolish and me | a1001addictions

Geef een reactie

