NOTD; Pure Turquoise

Vandaag heb ik wederom een blauw-achtig lakje voor jullie;

Momenteel heb ik een blauwe fase in mijn leven en ben dan ook groot fan van blauwe lakjes, is het jullie al opgevallen?
Dit prachtige blauwige lakje is van Barry M en kocht ik toen in december in Londen was. In de koude wintermaanden ben ik toch wat meer van de donkere kleurtjes. Tijdens mijn zoektocht door mijn stash opzoek naar een leuk lakje kwam ik dit lakje weer tegen, eerlijk gezegd was ik hem zelfs een beetje vergeten.
Zonde! Want als je het mij vraagt; ik vind dit een prachtig lakje, het zou wel eens mijn favoriete blauwe lakje van het moment kunnen zijn!

   Dit lakje is dekkend in 2 laagjes, wel had ik een
beetje moeite om dit lakje streeploos te krijgen. Maar      uiteindelijk is het gelukt! Ik ben zeker fan van dit lakje,    dit lakje zal de komende zomer niet staan te verstoffen    in mijn stash!

De houdbaarheid van dit lakje is erg goed! Ik heb dit lakje 5 dagen opgehad en had enkel wat tipwear.
Droogtijd van dit lakje is vrij goed, toch gebruik ik altijd mijn geliefde inm out the door topcoat.

26 thoughts on “NOTD; Pure Turquoise

  1. Moooi! Heerlijk zomers kleurtje. H&M heeft er ook eentje, U Must Have This heet hij. Lijkt wel een dupe!

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

  3. Pingback: In mijn toilettas op vakantie; | a1001addictions

Geef een reactie

