Wat heb ik meegenomen?

6 weken lang ben ik weg van huis. 6 weken lang kan ik niet bij mijn nagellak stash. Ik weet gewoon dat ik een lakje wil gaan dragen wat ik thuis heb gelaten. Dat is nou eenmaal het lot van een nagellak verslaafde. Ik heb nu zoveel potjes dat ik niet alles mee kan nemen. Daarom lijkt het me leuk om te laten zien wat ik meegenomen heb naar Spanje. Ik heb niet zo heel veel ruimte en kan dus niet zo heel erg veel nagellak meenemen. Kijk je mee naar welk lakje de selectie heeft doorstaan?

  • Catrice Blue cara ciao
  • China glaze He’s going in circles
  • China glaze QT
  • Catrice Princess for a day
  • Catrice Am I blue or green?
  • Catrice Easy peasy, lemon squeezy
  • China glaze Starboard
  • OPI What’s with the cattitude?
Yep, ik neem slechts 8 lakjes mee. Ik weet zeker dat ik een lakje wil gaan dragen wat ik thuis heb liggen. Het wordt echt irritant, maar ik heb nou eenmaal geen ruimte meer om meer lakjes mee te nemen. Ik weet zeker dat de jongens die meegaan dit al veel lakjes vinden. Ik neem natuurlijk ook nog een basecoat en m’n topcoat mee. Ik kan niet zonder m’n topcoat!
14 thoughts on “Wat heb ik meegenomen?

    • Ik ben voor school naar Spanje, dus veel tijd om niks te doen heb ik niet. Ik heb vanavond zelfs een tentamen

  1. Haha ik ga over 2 weken naar Mexico en zit ook al te dimdammen over welke lakjes ik nu mee moet nemen….. Maar ik Spanje in de supermarkt heb ik ook leuke lakjes….. hihi

Geef een reactie

