NOTD: Berry pink

ELF heeft een heleboel lakjes voor maar €1 per stuk. Als echte nagellak verslaafde heb ik hier natuurlijk een aantal lakken van gekocht. Vandaag heb ik een swatch voor jullie van Berry pink.

Berry pink is een donker roze lak met shimmer erin. Het kwastje is een beetje moeilijk om mee te werken. Toch vond ik het niet een heel erg probleem. Deze lak heeft drie lagen nodig om volledig dekkend te worden, maar droogt wel redelijk snel. Hierdoor ziet het er niet uit alsof er een enorme laag nagellak op je nagel zit. De houdbaarheid vind ik ook redelijk, vooral in combinatie met een topcoat.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze lak. Vooral het kleurtje vind ik echt geweldig.

Elf nagellak kan besteld worden op www.eyeslipsface.nl.

14 thoughts on “NOTD: Berry pink

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

