Review; Lush Honey Trap

In al mijn tassen en al mijn jaszakken zit wel een lippenbalsem. De ene in de vorm van een stick, de ander in een tinnetje.

Mijn lippen zijn ontzettend droog van zichzelf en ik kan daarom ook niet zonder lippenbalsems.
Bij de laatste lush bestelling bestelde ik een lippenbalsem mee namelijk Honey trap;

Wat zegt Lush over Honey trap?
Onze Honey Trap is een geweldig lekkere witte chocoladebalsem. Zacht en sensueel verleiden je lippen iedereen die met ze in aanraking komt. Maar het echte geheim zit in de voedende tarwekiemolie en verzachtende havermelk die we gebruiken, vermengd met honing en wilde sinaasappel.

Hoe ziet het er uit?
Honey trap zit in een zilverkleurig tinnetje, welke afsluitbaar is met een schroefdeksel.
Het tinnetje bevat 10 ml.
Ik ben van mening dat ze dit product misschien beter als stick vorm hadden kunnen maken, neem bijvoorbeeld een labello.
Doordat het in een potje zit, zit je steeds met je vingers in het product waardoor er veel bacteriën maar ook haartjes en andere vuiltjes bij komen.

Ingredienten;
Oat Infusion (Avena sativa), Almond Oil (Prunus dulcis), Beeswax (Cera alba), White Chocolate (Theobroma cacao), Glycerine, Olive Oil (Olea europaea), Cetearyl Alcohol, Shea Butter (Butyrospermum parkii), Flavour, Honey (Mel), Wheatgerm Oil (Triticum vulgare), Carnauba, Sodium Borate (Borax), Peppermint Oil (Mentha piperita), Vanilla Absolute (Vanilla planifolia), Sweet Wild Orange Oil (Citrus dulcis), Methylparaben.

Uiteraard is dit product niet op dieren getest.

Hoe smeert het;
De substantie is vrij stevig, en smeert iet wat stroef uit. Na verloop van tijd smeert het product wat gemakkelijker uit.
Je hebt van dit product echt maar heel weinig nodig, het verzorgd mijn lippen goed en laat een subtiele glans achter. Honey trap voelt niet plakkerig aan op de lippen.
De geur is vrij zoet en toch erg sterk, wanneer je dit product op je lippen smeert zullen andere mensen dit geheid ruiken.

Wat doet het;
Honey trap verzorgd mijn lippen de hele dag door. Ik hoef hiermee maar 1 a 2 maal per dag mijn lippen in te smeren en toch blijven ze de hele dag zacht en zonder velletjes.
Sinds ik Honey trap in mijn bezit heb, kan ik echt niet meer zonder. Deze lipbalsem sleep ik overal mee naar toe!

Pluspunten;
+ Zuinig in gebruik
+ Voelt fijn aan
+ Verzorgt goed
+ Ruikt lekker

Minpunten;
– De verpakking
– Vrij prijzig.

Honey trap is te koop bij Lush voor  €7,95, je krijgt dan een tinnetje van 10 ml.
Wanneer je honey trap bij Lush uk besteld betaal je £4.99

8 thoughts on “Review; Lush Honey Trap

Geef een reactie

