Kersen nailart

Laatst droeg ik de kleur Easy peasy, lemon squeezy van Catrice. Dit leek me een perfecte kleur om een leuke nailart mee te maken.

Ik pakte mijn konad spulletjes en mijn nep image plate. Hier stond een kers op, die ik wilde gaan gebruiken. Verder heb ik voor het kersje rode stempellak van konad gebruikt en voor het steeltje Jolly Holly van China Glaze.

Deze nailart is redelijk simpel om te maken, maar toch heel erg leuk. Vooral voor in de lente en de zomer vind ik het een leuke nailart.

18 thoughts on “Kersen nailart

Geef een reactie

