NOTD; Pool Party At Night

In mijn stash zijn inmiddels naast de standaard roze kleurtjes ook een hele hoop andere kleurtjes te vinden.
Nu het weer wat beter wordt, krijg ik steeds meer zin in vrolijke kleurtjes op mijn nagels.


Blauwe lakjes zijn steeds meer mijn ding en tijdens de 50% kortingsactie van kruidvat greep ik dan ook mijn kans om dit lakje te bemachtigen.
Pool Party At Night is een prachtig donkerblauw lakje wat dekkend is in 1 laagje! Dit is misschien nog wel het allerleukste aan dit lakje.
Voor een wat netter resultaat kun je twee laagjes aanbrengen, met een topcoat heeft dit lakje een prachtige glans.

19 thoughts on “NOTD; Pool Party At Night

Geef een reactie

