NOTD: Nfu oh 56

Vandaag heb ik de laatste swatch van onze nfu oh haul voor jullie. Dit lakje was ook meteen het lastigst om te fotograferen. Om de een of andere reden wilde het gewoon niet lukken. Uiteindelijk heb ik twee foto’s uitgezocht,die nog wel redelijk gelukt waren.

Nfu oh 56 is anders dan nfu oh 38 en 54. Nfu oh 56 bevat namelijk naast flakies ook kleine glitters. Zowel de glitters als flakies zijn duochroom. Het ligt eraan hoe het licht erop valt of het groen of blauw is.  Dit is ook in het flesje goed te zien.

Bovenstaande foto is 1 laagje Nfu oh 56 over 2 laagjes Fatal van Essence. Deze lak heeft maar 1 laagje nodig door de glitters die het bevat. Hierdoor is het sneller een “dekkende” laag. De droogtijd is net als van de andere Nfu oh lakken erg goed. De houdbaarheid is normaal.

Deze lak vind ik het mooist over een zwarte of donkergroene lak. Vooral een groene basis zal dit lakje transformeren in iets totaal anders. Toen ik dit lakje op had, kon ik echt niet stoppen met ernaar kijken!

13 thoughts on “NOTD: Nfu oh 56

  1. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

