Opgemaakt; Nivea verfrissende tonic

Deze verfrissende tonic voor de normale tot gemengde huid zuivert op milde wijze. De formule hydrateert de huid intensief en ontziet de natuurlijke vochtbalans. Resultaat: de huid is grondig gereinigd en vitaal, waardoor deze aangenaam fris en zacht aan voelt.

Hoe ziet het er uit?
De tonic zit in een doorzichtige fles welke je kunt afsluiten en bevat 200 ml.
Persoonlijk vind ik dit erg hygiënisch en praktisch in gebruik.
De fles zelf is doorzichtig blauw en heeft hierdoor al een frisse uitstraling.
Doordat de fles doorzichtig is, kun je zien hoeveel product er nog in de fles zit.

Hoe voelt het;
De tonic voelt erg fijn aan op de huid, ik heb inderdaad het idee dat dit product verfrissend werkt.
Tegelijkertijd haalt dit product de laatste restjes make-up/vuil van mijn gezicht.
Nadat je je gezicht hiermee gereinigd hebt, voelt je huid fris aan. Mijn huid wordt door dit product niet droog en voelt niet trekkerig aan, wat ook zeker een pluspunt is!
De tonic heeft een geur welke bij nivea past, ik vind het zeker geen vervelende geur en is niet overheersend.

Duurzaamheid van het product;
Dit product is vrij zuinig in gebruik. Je hebt er niet veel van nodig, waardoor je erg lang met dit product kunt doen.
Ik denk dat ik met 1 fles zo’n 5/6 maanden doe.

Zou ik dit product opnieuw kopen?
Ja, sterker nog; ik heb dit product inmiddels al opnieuw gekocht. Er staat zelfs een fles op voorraad!
Ik ben erg tevreden over dit product.

Nivea verfrissende tonic is te koop voor €4,99 bij de drogist.

Gebruiken jullie een tonic? Welke?

5 thoughts on “Opgemaakt; Nivea verfrissende tonic

Geef een reactie

