NOTD: Easy peasy, lemon squeezy!

Zoals bekend is, heeft Catrice in April een aantal nieuwe lakken uitgebracht. Easy peasy, lemon sqeezy is een nieuwe kleur. Ik houd zelf heel erg van groene nagellak en besloot daarom dit kleurtje te proberen. Ik heb zo’n kleurtje nog nergens anders gezien en ik moet zeggen dat ik het wel mooi vind!

Easy peasy, lemon squeezy is een licht groene nagellak. In twee laagjes is dit lakje volledig dekkend. Toch had ik wat problemen met het aanbrengen. Het lijkt wel alsof de nieuwe catrice lakken iets dikker zijn.

Dit lakje heeft een subtiele shimmer, die eigenlijk alleen in het flesje goed te zien is. Op de nagel lijkt het gewoon een creme lakje. De houdbaarheid is zoals we van Catrice gewend zijn.

Zouden jullie dit kleurtje dragen?

21 thoughts on “NOTD: Easy peasy, lemon squeezy!

  1. wauw echt een prachtig kleurtje! Je hebt echt mooie lange nagels. En kan erg mooi nagels lakken. Ik zie geen een deukje hihi.

    • Dat komt doordat ik inm topcoat heb gebruikt ๐Ÿ˜‰ dan is de nagellak binnen 10 minuten droog

  2. Yay! Die wil ik ook op! Hij staat in mijn kast, maar ik heb ‘m nog steeds niet uitgeprobeerd!

  3. Pingback: Tamara’s stash deel 1 « a1001addictions

Geef een reactie

