NOTD: Lavender Lingo

In mijn stash zijn veel roze kleurtjes te vinden, waar dit lakje er een van is;

Waar de naam “Lavender Lingo” precies vandaan komt weet ik niet..
De naam deed mij denken aan een paars/lila achtig lakje, in dit lakje is echter geen glimp van paars of lila te vinden. Gelukkig maar want zoals jullie misschien weten is dit niet mijn favoriete kleur!

Lavender Lingo is een creme lakje, en bevat dus geen glitters.
Doordat dit lakje vrij licht is duurt het iets langer voor dit lakje dekkend is, ik had hiervoor 3 laagjes nodig.
Juist doordat dit lakje vrij licht is, is dit een perfect lakje voor (bijna) alle gelegenheden. Het is bijvoorbeeld prima te dragen naar het werk of te gebruiken als basis voor een nailart.
Met een snel drogende topcoat is dit lakje zo droog en krijgt het een prachtige glans.

Wat vinden jullie van dit lakje?

18 thoughts on “NOTD: Lavender Lingo

  1. Wat een prachtige lak! Jammer dat de china glazes niet door de brievenbus passen, anders zou ik er eentje bestellen op internet. Volgens mij is dit wel een roze tint met een paarse ondertoon trouwens!

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 2 « a1001addictions

  3. Pingback: Carola’s stash; China Glaze | a1001addictions

Geef een reactie

