Palmboom konad

Vandaag heb ik een simpele zomerse nailart voor jullie. Nu de zomer eraan komt krijg ik steeds meer zin om felle kleurtjes te gaan dragen. Laatst kwam ik op een nep konad image plate een palmboom tegen. Palmbomen passen natuurlijk ook heel erg goed bij de zomer! Daarom besloot ik ermee te gaan stempelen.

Als basis heb ik Blue’s Brother van Catrice gebruikt. De bladeren heb ik met Jolly holly van China glaze gestempeld. Voor de stam heb ik een bruine stempellak van konad gebruikt.

Blue’s Brother is een heerlijk blauw kleurtje wat me aan het strand doet denken. Daarom besloot ik dat palmbomen er wel leuk op zouden staan. Het resultaat vind ik wel leuk geworden.

12 thoughts on “Palmboom konad

  1. hey,
    wat een leuke blog!! ik heb laatst ook een konad setje gekocht en ook een aantal ‘nep’ image plates (oa ook met de palmboom) Nu lukt het mij niet om sommige plaatjes van de neppers goed te krijgen. de lak blijft in het sjabloon zitten, niet op mn stamper. harder drukker helpt niet. Heb jij misschien een tip voor mij?
    groetjes Maaike

    • Op de image plate zit een laagje folie, deze moet je eerst verwijderen voordat de plate goed werkt. Anders kan het misschien helpen om minder hard te drukken of juist harder.

Geef een reactie

