NOTD: Blue’s brother

Blauwe nagels was iets wat me echt nooit trok. Daarom had ik in het begin vrij weinig blauwe nagellak in m’n stash. De laatste tijd vind ik het echter steeds leuker worden, daarom baalde ik van het feit dat Catrice Blue’s Brother uit de collectie had gehaald. Ik was dan ook zeer verbaasd toen er een paar weken geleden een pakketje voor me binnen kwam waar oa dit nagellakje in zat. Een vriendin was zo lief geweest om hem op te sturen.

Blue’s brother is een blauw lakje dat in twee laagjes dekt. Ik vind hem wel wat moeilijk om aan te brengen. Er zijn heel snel strepen zichtbaar. Er zit een hele subtiele zilveren shimmer in, die alleen goed zichtbaar is in de zon.

Ik vind het een prachtig lakje. Het doet me echt denken aan blauwe oceanen en warm weer. Een prachtig lakje voor in de zomer.

Wat vinden jullie van dit lakje?

8 thoughts on “NOTD: Blue’s brother

  1. Stom dat ze hem uit de collectie hebben gehaald! Ik heb namelijk heel wat blauwe lakjes en koop er zoveel dat ik soms met dupes kom te zitten.

    Dit soort blauw heb ik nog niet en ik was al van plan om richting Kruidvat te gaan tot ik las dat hij niet meer te koop is..

    Heel mooi 🙂

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

