Opgemaakt; Primark gezichtsdoekjes

Vandaag heb ik weer iets opgemaakt. In Londen zijn Carola en ik naar de Primark geweest. Daar zagen we gezichtsreinigings doekjes liggen voor maar 1 pond. We besloten allebei een pak mee te nemen. Ik heb de variant voor een gevoelige huid meegenomen.

Hoe ziet het er uit?

De doekjes zien er uit als standaard doekjes. Het leek wel alsof ze iets dunner waren dan bijvoorbeeld de doekjes van Nivea.

 

Hoe voelt het?

De doekjes voelen echt verschrikkelijk aan op de huid. Ze zijn een beetje ruw, waardoor ik al snel een rode huid ervan krijg. Ik vind het echt niet geschikt voor een gevoelige huid. Na gebruik brandde m’n huid een beetje. Vooral als ik twee keer over hetzelfde stukje huid ging, brandde het verschrikkelijk. Ook roken ze niet zo lekker. Carola noemde het zelfs een bierlucht.

 

Duurzaamheid van het product

In een pakje zitten 25 doekjes. Met een pakje kan je dus 25 dagen doen.

 

Zou ik dit product opnieuw kopen?

Nee, zeker niet. Ik vind het echt verschrikkelijke doekjes en ga ze echt niet meer kopen. Toen we laatst in de Primark waren, zag ik dat de doekjes nu ook in Nederland te koop zijn, maar ik heb ze laten liggen.

Primark gezichtsdoekjes zijn te koop bij de Primark. In londen heb ik voor een twin pack 1 pond betaald. In Nederland kost een twin pack 1,50.

7 thoughts on “Opgemaakt; Primark gezichtsdoekjes

  1. Pingback: Opgemaakt: Primark gezichtsdoekjes met Tea tree | a1001addictions

Geef een reactie

