Large imageplate

Ebay is mijn beste vriend en tegelijkertijd mijn grootste vijand.
Sinds ik Ebay ontdekt hebt, staat er geregeld een tnt post auto voor de deur met pakketjes voor mij vanuit Amerika, Engeland en zo laatst met een pakje vanuit China.

Ik kocht bij deze verkoper een large imageplate met 221 verschillende designs.
Deze imageplate was een verjaardagscadeautje voor mijn moeder, die inmiddels ook aardig bekend begint te raken met konad.

Nadat ik de veiling voor dit artikel gewonnen had, betaalde ik direct en kreeg binnen 24 uur reactie dat het pakketje verzonden was. De verzendtijd zou wel eventjes duren, 4 tot 6 weken vermelde de verkoper.
Precies 10 dagen nadat het pakketje verzonden was stond de postbode voor de deur met mijn pakketje, erg snel dus!

De designs op deze imageplate zijn rip-offs van de originele konad plates. Deze plate bevat zowel full nail designs als wat kleinere losse afbeeldingen.
De plate zelf krast wel iets meer dan de gewone konad plates, maar volgens mij kun je dit probleem oplossen door een plastic kaart als schraper te gebruiken. De afbeeldingen op de plate zijn precies diep genoeg en vrij makkelijk te stempelen.
Mijn moeder is erg blij met dit kado, en ik twijfel er over om ook nog de andere large imageplate te bestellen.

Hebben jullie wel eens imageplates via ebay gekocht?

9 thoughts on “Large imageplate

  1. Wow dat is een grote! Ik heb nog nooi image plates gekocht via ebay.. kan met die van essence niet zo goed overweg namelijk 😦

  2. Wat een gave plate! Ik ga binnenkort ook maar eens zoeken voor zo’n big imageplate. Is ideaal natuurlijk meteen heel veel designs tegelijk op 1 plaat!

  3. Pingback: I’m blue ba da ba dee da ba dye « a1001addictions

  4. Pingback: Love nails | a1001addictions

Geef een reactie

