NOTD: Blue Cara Ciao


Blue Cara Ciao is een van de nieuwe kleurtjes van Catrice welke al een poosje op mijn wishlist stond.
Toen kruidvat met de 50% korting actie kwam, was dit dan ook het eerste lakje wat in mijn mandje belande.

Blue Cara Ciao doet zijn naam echt eer aan, het is een prachtig blauw lakje wat mij eigenlijk een beetje doet denken aan helder blauw zeewater in warme vakantie oorden.
Ik word dan ook erg vrolijk van dit mooie kleurtje.

Dit prachtige lakje is dekkend in 2 laagjes, maar lakt wel iets streperig.
Blue Cara Ciao is een creme lakje, wat betekend dat er dus geen shimmer o.i.d. in dit lakje te vinden is.
De houdbaarheid en droogtijd van dit lakje is wat we gewend zijn van Catrice lakjes.

7 thoughts on “NOTD: Blue Cara Ciao

  1. Wat een mooi kleurtje, ik heb er nog mee in mijn handen gestaan.. maar ik vond hem toch erg blauw πŸ˜‰ Mooie nagels heb je!

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 1 « a1001addictions

  3. Pingback: In mijn toilettas op vakantie; | a1001addictions

Geef een reactie

