On fire

Vandaag heb ik weer een nailart voor jullie. Laatst was ik naar de Elf fantasy fair en had ik als thema vuur. Het leek me daarom leuk om mijn nagels ook in stijl te doen. Tot mijn grote verbazing had konad zelfs een image plate met vuur!

Als basis heb ik 1 laagje phat santa van China glaze gedaan. Daarover heen heb ik 1 laagje Ruby pumps van China glaze aan gebracht. Daarna heb ik met image plate m63 het vuurpatroontje met een gele konad stempellak op m’n nagels aangebracht.

6 thoughts on “On fire

Geef een reactie

