Parfum; Lola Color – Forbidden love

Heel veel meiden dragen dagelijks parfum, ik zelf ook. Ik heb dan ook al aardig wat parfum verzameld en ben altijd in voor meer!
Toen ik laatst door de Action liep viel mijn oog op de parfums die ze daar verkochten.
Om eerlijk te zijn had ik hier nooit eerder aan de parfums geroken en liep ze altijd zo voorbij. Tot voorkort, want ik heb hier een heerlijk luchtje ontdekt voor een heerlijk prijsje!

Lola Color van Forbidden Love is een eau de parfum speciaal voor vrouwen.
Dit flesje bevat 100 ml. en kostte mij maar €1,98!!

Voor nog geen 2 euro wilde ik dit luchtje wel eens proberen en nam hem mee.
Het parfum zit in een giftbox, wat erg leuk is om te geven. Tegelijkertijd neemt de verpakking wel veel ruimte in beslag, en heb ik besloten dit parfum niet in de verpakking te bewaren.
Het flesje is erg mooi en oogt niet goedkoop, alleen de dop had wel iets chiquer gemogen.

Lola color is een eau de parfum, wat betekend dat dit luchtje wat langer blijft ruiken dan bijvoorbeeld een eau de toilette.
De geur is erg zoet, en daar moet je van houden.
Tegelijkertijd is dit luchtje ook erg fris en heeft iets van vanille in zich.
Het luchtje ruik je een paar uur na het opspuiten nog steeds en dit viel me heel erg mee! Ik had verwacht dat dit goedkope luchtje snel zou vervliegen waardoor de geur na een uurtje of 2 verdwenen zou zijn, maar na een halve dag was dit luchtje nog steeds aanwezig.

Wanneer je door de action loopt, raad ik je zeker aan om eens bij de parfums te kijken!

Hebben jullie wel eens een parfum bij de action gekocht? 

10 thoughts on “Parfum; Lola Color – Forbidden love

  1. ik heb m vandaag gekocht en dacht ik ga op internet kijken of ie erop staat, en jhaa hoor hahah hij ruikt echtt supeerr lekker maar mij kostte hij 2,79 maar het blijft toch goedkoop (:

  2. alle geurtjes bij Action zijn namaakluchtjes :).
    Lola colours ruikt exact zoals Lolita Lempicka, en la Fleur ruikt exact zoals Kenzo Flower.
    De fles met de gouden dop (weet namaaknaam niet) is exact j’adore van Dior en de blauwe fles is net Davidoff Cool Water. Ik heb ze gewoon allemaal gekocht. Ze kosten niets en vallen allemaal heel erg mee! Ik vind dit hele goeie parfums, want van dure parfums krijg ik hoofdpijn. De geuren zijn te sterk aanwezig.

Geef een reactie

