NOTD: Nfu oh 37

Vandaag laat ik jullie het laatste lakje zien dat ik bestelde bij viis.ee;

Dit lakje is een flakie lakje, en om maar direct met de deur in huis te vallen; wat viel dit lakje mij tegen!
De flakies in dit lakje zitten niet in een doorzichtige basis, waardoor je een heel ander effect krijgt als bijvoorbeeld bij dit lakje, wat Tamara jullie gisteren liet zien.
Ik lakte nfu oh 37 over i wear my sunglasses at night zodat de flakies in het lakje beter tot zijn recht kwamen.
Nfu oh 37 bevat groene maar vooral ook rode/oranje flakies, afhankelijk van de lichtinval op de nagels.

Ik vind het erg jammer dat de basis waar de flakies inzitten niet doorzichtig is, waardoor ik dit lakje eigenlijk niet snel pak. Misschien dat dit lakje over een wat lichtere kleur beter tot zijn recht komt. Dit zal ik nog eens gaan proberen

5 thoughts on “NOTD: Nfu oh 37

  1. Ik vind het zoo heel mooi, heb zelf dacht ik 38 die is geloof ik wel doorzichtig (lijkt zo in het flesje heel erg op elkaar)

Geef een reactie

