NOTD: nfu oh 54

Vandaag heb ik weer een schitterend flakie lakje voor jullie. Nfu oh 54 is een blauw/groen flakie lakje. De basis waarin de flakes zitten, is doorzichtig. Ook bevat dit lakje geen andere glitters. Om het lakje goed te kunnen laten zien heb ik het over een zwarte lak van Essence aangebracht.

Op bovenstaande foto’s draag ik twee laagjes van Nfu oh 54. Als het licht er direct op schijnt zijn de flakies groen. In een ander lichtval zijn ze juist weer blauw. Dit lakje is iets lastiger aan te brengen, omdat het alleen maar flakies bevat. Daarom raad ik aan om twee dunne laagjes te doen. Droogtijd van Nfu oh vind ik erg snel en ook de houdbaarheid is prima. Ook vind ik dit lakje echt schitterend!

11 thoughts on “NOTD: nfu oh 54

  1. Pingback: NOTD: Nfu oh 37 « a1001addictions

  2. Pingback: Tamara’s stash deel 3 « a1001addictions

Geef een reactie

